aktualnosciKlienci, umawiamy się przed wizytą telefonicznie lub przez Internet. Przychodzimy punktualnie, bo nie można zaczekać w poczekalni. Dezynfekujemy dłonie, żel stoi na ladzie recepcji. Buty zdejmujemy przed gabinetem - dostaniecie kapciuszki. Rzeczy osobiste pakujemy do foliowego worka i odstawiamy do schowka. Nie używamy telefonu komórkowego podczas zabiegu. Dezynfekujemy stanowisko pracy po każdym kliencie i wietrzymy gabinet. Dlatego muszą być dłuższe przerwy między klientami. Dezynfekujemy kilka razy dziennie: klamki, włączniki światła, ladę recepcji i pin-pada. Personel nosi rękawiczki i maseczkę. Mierzymy sobie temperaturę codziennie rano. Mamy prawo i obowiązek zapytać o stan zdrowia klientów. Nie przyjmujemy osób przeziębionych i z podwyższoną temperaturą.

Zapisz się/zadaj pytanie