aktualnosciKlienci

Umawiamy się przed wizytą telefonicznie lub przez Internet.
Przychodzimy punktualnie, bo nie można zaczekać w poczekalni.
Dezynfekujemy dłonie, żel stoi na ladzie recepcji.
Buty zdejmujemy przed gabinetem - dostaniecie kapciuszki.
Rzeczy osobiste pakujemy do foliowego worka i odstawiamy do schowka.
Nie używamy telefonu komórkowego podczas zabiegu.

Gabinet

Dezynfekujemy stanowisko pracy po każdym kliencie i wietrzymy gabinet. Dlatego muszą być dłuższe przerwy między klientami.
Dezynfekujemy kilka razy dziennie: klamki, włączniki światła, ladę recepcji i pin-pada.
Personel nosi rękawiczki i maseczkę.
Mierzymy sobie temperaturę codziennie rano.
Mamy prawo i obowiązek zapytać o stan zdrowia klientów. Nie przyjmujemy osób przeziębionych i z podwyższoną temperaturą.